2 czerwca 2020

Wege burger z Lidla

Znalezione w Lidlu roślinne burgery postanowiłam wypróbować na sobie i swoim mięsożernym mężu ;) On podszedł do tego z humorem, natomiast ja byłam trochę sceptyczna, gdyż uważam, że nie nadaję się na zdrowe żywienie, a wege też mnie jakoś odrzuca najczęściej ;) 



Mąż: Są OK. Dobre, chociaż na pewno jakbyś dała tu mięso to byłyby lepsze. Jednak jeśli jeszcze chciałabyś kiedyś zrobić to ja chętnie zjem. 

Znaczy się, że chyba nie jest źle? :)

Mi również smakowały i chętnie kiedyś do nich wrócę. 


Potrzebujemy (2szt.):
- 1op burgerów roślinnych LIDL, 
- 2 bułki, 
- sałata, 
- pomidor, 
- cebula, 
- papryczki jalapeno, 
- ketchup, 
- majonez. 

Bułkę przeciąć na pół, położyć na rozgrzanej suchej patelni obie połówki i jednego burgera. Po ok 3min, kiedy będą zarumienione przewrócić na drugą stronę i podsmażyć znów ok.3min. 
Dolną bułkę posmarować ketchupem, położyć liść sałaty, burgera, pomidory, cebulę, papryczki jalapeno, górną część bułki posmarować majonezem i zamknąć burgera. 
Jakie to proste, prawda? :) 

1 komentarz: