14 września 2018

Chleb z puree z dyni


Już 2x robiłam ten chlebek z przepisu z bloga Swojskie Jedzonko. Jest rewelacyjny! Długo świeży, fajnie się kroi i nie kruszy się na drugi dzień - a z tym mam zawsze problem. Polecam spróbować!! 

Potrzebujemy (1 keksówka):
- 500g mąki pszennej, 
- 1 łyżeczka soli, 
- 1op (7gr) suchych drożdży,  
- 220g puree z dyni, 
- 25g oliwy z oliwek, 
- 1szkl kefiru (ja nie miałam i dałam mleko),
- 50g pestek dyni.

W naczyniu miksującym TM umieścić wszystkie składniki i wyrobić ciasto. Ciasto pozostawić na godzinę do wyrośnięcia. Po tym czasie ponownie ustawić na 2min./interwał. Przełożyć do keksówki (u mnie silikonowa, więc jej niczym nie wykładałam. I przykryć do wyrośnięcia na ok.30min. 
Piec w piekarniku  nagrzanym do 200st. przez ok.40min. 



                       

1 komentarz: