23 maja 2019

Zapiekane naleśniki z serkiem i owocami

Słodki obiad? Lubicie? Czasami można zrezygnować z tego mięsa i kasz... Tutaj słodko i pysznie. Naleśniki bardzo sycące, ledwo zjadłam dwie szt. Moja córcia wciągnęła jeden cały i mówiła, że jest pyyycha... :) 
Przepis pochodzi z Kwestii Smaku, zmieniłam ser ricotta na mascarpone, bo tylko taki miałam. 

Potrzebujemy (dla 4-5 osób): 
- 9 wcześniej upieczonych naleśników, 
- 250g serka mascarpone/ricotta, 
- 2 spore garście pokrojonych brzoskwiń z puszki, 
- 1 jajko, 
- 1 łyżka budyniu waniliowego w proszku, 
- 4 łyżki cukru pudru, 
- 1 łyżka cukru z wanilią, 
sos: 
- 200g gęstej śmietany 18%, 
- 2 łyżki cukru, 
na wierzch owoce. 

Ser wymieszać z budyniem, cukrami, jajkiem. Dodać pokrojone brzoskwinie i wymieszać - ja zmiksowałam, żeby jeszcze mocniej rozdrobnić brzoskwinie. Na każdy naleśnik nałożyć ok.2 łyżki serka, rozsmarować, zwinąć w rulon i ułożyć na wysmarowanej masłem formie. położyć cieniutkie plasterki masła na naleśniki. Piec 17min w 180st. W między czasie wymieszać śmietanę z cukrem. 
Kiedy minie czas, polać naleśniki śmietaną i włożyć do piekarnika jeszcze na 5min. 
Podawać z owocami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz