17 września 2016

Pudding z chia - FIT

Ojjj to było pyszne! :) Nawet bardzo :) Jakby tak wszystko co FIT smakowało tak dobrze... <3 Znalezione u Kasi i na pewno zagości u nas na dłużej ;) 
Kasia podaje przepis na 3 porcje - ja to podzieliłam na 6 - chyba dobrze zrobiłam, bo wszyscy mówili, że więcej by pewnie nie dali rady zjeść, bo jest syte ;) 



Potrzebujemy (6 mniejszych porcji):pudding:
- 6 pełnych łyżek nasion chia, 
- 250ml mleka, 
- 10 suszonych daktyli bez pestek - drobno posiekanych,
- 2 łyżeczki ciemnego, niesłodzonego kakao, 
- 3 łyżki błyskawicznych płatków owsianych, 
- 2 łyżeczki cukru trzcinowego, 
- 100ml mleka - dodatkowo, 
bita śmietana:
- 1 puszka mleka kokosowego 400g, 
- 1 łyżeczka cukru pudru, 
dodatkowo: 
- jagody goji. 

W niedużej misce umieścić nasiona chia i połączyć je z mlekiem. Dodać płatki owsiane, daktyle drobno posiekane, cukier i kakao. Dokładnie wymieszać i przykryć folią spożywczą. Włożyć do lodówki przynajmniej na 8godz - ja zostawiłam na całą noc. Po tym czasie dodać do powstałej masy dodatkowe mleko i zblendować. Przęłożyć do małych miseczek.
Puszkę z mlekiem kokosowym mocno schłodzić. Otworzyć i zebrać tylko gęstą śmietankę kokosową do miseczki - nie możemy połączyć jej z wodą z puszki. Dodać do śmietanki cukier puder i zmiksować. Udekorować każdą miseczkę śmietaną i np. jagodami goji. 
Podawać schłodzone. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz