29 sierpnia 2014

Wrapy z łososiem

Chciałam coś w miarę zdrowego i lekkiego, a jednocześnie szybkiego i nie wymagającego użycia kuchenki. Miły wieczór z ukochanym, dobre (domowe!!) wino, film i.... no właśnie... co by tu zjeść? :) I tak dumałam, dumałam i wydumałam. Kiedyś robiłam coś podobnego na jedną imprezę, dziś trochę zmodyfikowane... :) 

Potrzebujemy:
- placki tortilli, 
- łosoś wędzony, 
- serek typu Almette, 
- szczypiorek (lub sałata), 
- cytryna, 
- pieprz. 

Placek posmarować serkiem, ułożyć łososia, delikatnie skropić cytryną, posypać szczypiorkiem (położyć sałatę), oprószyć pieprzem. Zrolować, przeciąć na mniejsze kawałki i... gotowe! Ewentualnie można spiąć wykałaczką lub... związać szczypiorkiem, by było bardziej dekoracyjnie :) 

Prawda, że prosto i szybko? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz