29 marca 2015

Makaron ze szpinakiem

Pamiętacie mój przepis na najlepszy szpinak na świecie? Jeśli nie to kliknijcie! :) 
Wykorzystałam pomysł na szpinak w innej formie niż tylko dodatek do mięsa. Spróbujecie? Było pysznie! 

Potrzebujemy: 
- makaron spaghetti, 
- cebula, 
- 4 ząbki czosnku,
- 1op szpinaku rozdrobnionego - mrożonego, 
- 1 ser Lazur - niebieski (lub zielony, 
- pół sera camembert, 
- 2 łyżki śmietany, 
- sól, 
- pieprz,
- 1 łyżka oliwy, 
- 1 łyżka masła.

Cebulę i czosnek obrać i drobno posiekać. Zeszklić na rozgrzanej patelni, na oliwie i maśle. Dodać mrożony szpinak, przykryć, by się rozmroził. W międzyczasie do osobnego garnuszka dać 2 łyżki śmietany i dwa sery. Postawić na ogniu, mieszać do czasu, aż się rozpuści. W dużym garnku gotować makaron. Kiedy szpinak się rozmrozi, dodać rozpuszczone sery, wymieszać. Doprawić solą i pieprzem. 
Ugotowany makaron odcedzić i wymieszać z sosem szpinakowym. 
Gotowe posypałam starta mozzarellą.


1 komentarz:

  1. Nie powinnam wchodzić na twojego bloga, gdy jestem ns głodzie (czekam właśnie na śniadanie );) Wtedy nawet szpinak budzi we mnie ślinotok.;))

    OdpowiedzUsuń