31 marca 2015

Placuszki z kaszy manny

Będąc u mojej siostry zostałam poczęstowana placuszkami, które Sis zrobiła dla swojej rocznej córeczki. Stwierdziłam, że są całkiem niezłe i postanowiłam je również zrobić. Wyszły chyba równie dobre jak mojej Sis, bo malutka zajadała z apetytem ;) 
Przepis pochodzi z bloga: Ala'Antkowe BLW.


Potrzebujemy (18 placuszków):
- 1 jajko, 

- 0,5szkl mleka, 
- 0,5szkl kaszy manny, 
- 2 daktyle, 
- 1 banan. 

Kaszę zalać mlekiem i odstawić na ok. 20min. Banana obrać i rozdrobnić widelcem - wrzucić do miski. Dodać drobno pokrojone daktyle, żółtko i namoczoną kaszę. 
Białko ubić na sztywno, dodać do drugiej miski z pozostałymi składnikami. Wymieszać.
Rozgrzać suchą patelnię i smażyć placuszki obustronnie do zarumienienia.  

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz